SOMETHNIG ABOUT MYSELF

Jako autorka tego bloga, chciałabym żebyście trochę mnie poznali. W skrócie, chce wam opisać moją osobę, to czym się zajmuję i gdzie aktualnie przebywam. 
Jak już wiecie z poprzedniego wpisu, mam na imię Klaudia i mam 17 lat. Obecnie mieszkam z rodzicami w Anglii, od 6-ciu lat. Dużo razy zmienialiśmy miejsce zamieszkania, mam na myśli Miasta. Była to dla mnie udręka zmieniać co chwilę szkołę, ale jak teraz pomyślę, to nie mogłabym mieszkać 6 lat w jedym miejscu. 
Jestem dziewczyną, która dość często zmienia zdanie, niestety. Przeszkadza mi to w zakupach najbardziej, dlatego nie lubie na nie chodzić. Nigdy nie jestem pewna danej rzeczy i wychodzi na to że wychodzę ze sklepu, gdzie spędziłam ponad godzine - z niczym. 
Jeżeli trzeba bywam dość uparta i jak coś sobie wmówię, to tak będzie. Fakt - faktem nie zawsze mi coś wychodzi, ale przecież nikt nie jest idelany. Nie jestem typem dziewczyny, która plotkuje ale dość często ich słucha i zazwyczaj wygląda to tak, że jednym uchem słucham a  drugim wypuszczam - oczywiście, jak się z czymś nie zgdzam to to mówie i nikogo nie oceniam bo obchodzi mnie tylko moja osoba i moi najbliżsi. Każdy ma swoje życie i to jego wybory, nie rozumiem jak większość ludzi może kogoś oceniać, skoro to nie jego życie. Jedyną osobą, która może oceniać czyjeś życie jest on sam. Takie jest moje zdanie. Każdy uczy sie na błędach, jesteśmy tylko ludźmi..
Ludzie, którzy mnie znają wiedzą że mam trudny charakter, za to bardzo dobre serce - pomogę, wesprę nawet obcą mi osobę ale gdy jestem pewna, że ta osoba to doceni. Wierzę w karmę, i wiem że dobre i złe uczynki zawsze wracają. Nie raz się o tym przekonałam... 
Jako nastolatka, nie do końca wiem czym chcę się zajmować w przyszłości. Bardzo lubie artystyczne rzeczy, z tego faktu chodzę na kurs Art & Design do Collegu. Próbuję kombinować, w czym jestem dobra i co mi bardziej pasuje. Na następny rok planuję iść w strone Architekta, aczkolwiek nie jestem pewna, i muszę dużo rzeczy jeszcze ogarnąć. Chcę uczyć się jak najdłużej to możliwe i iść na studia! Jedno z moich marzeń, które zamierzam spełnić!;) 
Jeżeli chodzi o regularność wpisów na blogu, to jeszcze nie ustaliłam, co ile będą. Jest to dla mnie coś nowego i próbuję się jeszcze w tym odnaleźć.



Komentarze