SORRY NOT SORRY

Monotonia to najgorsze, co mnie teraz dopadło. Szkoła, praca - dom i tak w kółko, totalny brak czasu na cokolwiek innego + brak motywacji do napisania wpisu na bloga. Chcę to zmienić, ale nie wszystko od razu, są rzeczy ważne i ważniejsze. Oczywiście pierwsze co, to chcę częściej wstawiać wpisy.
Dzisiaj, chciałabym wam zaaktualizować trochę projekt nad którym pracuję. Na samym początku skupiłam się na zdjęciach i zadaniach od nauczyciela. Co za tym idzie, dużo pracuję z photoshopem. Grafika, photoshop i printmaking, to jest coś co uwielbiam, aczkolwiek jeżeli chodzi o photoshop jest to dla mnie tortura. Totalnie nie rozumiem, jak się tego używa i muszę sięgać po pomoc z internetu, youtube itp. Popełniam błędy jak każdy, ale uczę się i myślę, że coraz lepiej mi idzie. Moją zmorą jest to, że nie mam za dużo swoich zdjęć. Tak jak kiedyś nie było dnia, żebym nie zrobiła selfie tak teraz tego nie znoszę.
 Próbuję wyszukać jakieś ładne które robiłam, ale szczerze mówiąc nie robiłam selfie na prawde kupe czasu i chyba muszę się poświecić, w końcu - powodzenia sobie życzę, bo wiem ile nerwów mnie to zje haha.
Jeżeli chodzi o printmaking to brudna robota haha 
Działam z atramentem, acrylic paint itp lubię to, na prawdę.
To nie wszystko co zrobiłam, ale nie chcę wam wszystkiego pokazywać od razu. Teraz, gdy wam pokażę projekt, to myślę, że już w finalizacji.


Komentarze

  1. Spokojnie, PS to program jak każdy, wystarczy się go nauczyć...raz a porządnie;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz